2/2/09

Αγρότες και αγρότες...



Υπάρχουν πολλών ειδών αγρότες:
Άλλοι στα μπλόκα των εθνικών οδών, μακριά απ΄τα χωράφια τους, μέσα στο κρύο ή τη βροχή, να δικεδικούν, να αγωνίζονται για το παρόν και το μέλλον του κλάδου και των παιδιών τους.

Αλλοι που μόλις παράτησαν τα μπλόκα και γύρισαν πίσω, γιατί πίστεψαν πως τα αιτήματά τους λύθηκαν, ή γιατί θεώρησαν πως αρκετά κούρασαν το κόμμα τους, ή γιατί τους υποσχέθηκαν πως τελικά η κόρη τους θα προσληφθεί στην τάδε υπηρεσία, ή γιατί κουράστηκαν, ή γιατί σιχάθηκαν, ή γιατί φοβήθηκαν την κρατική εκδίκηση, ή γιατί θεώρησαν πως δεν άξιζε τον κόπο..

Άλλοι που ξεφορτώνουν βιαστικά τα βαρέλια με το λάδι απ΄τα αγροτικά τους, για να προλάβουν να ανοίξουν τα μαγαζιά τους (μη χάσουν και κανά πελάτη).

Άλλοι που αρκούνται να ρητορεύουν τα βράδια στα καφενεία -μεταξύ πρέφας και κούπας κρασιού- κατηγορώντας τους πάντες και τα πάντα (εκτός φυσικά τους εαυτούς τους, που με τις λανθασμένες τους επιλογές, και τον κολλημένο τους κομματικό εγωισμό, βοήθησαν να δημιουργηθεί αυτή η κατάσταση).

Σήμερα ήρθαν κι απ΄την Κρήτη τα παιδιά του Ψηλορείτη, να γνωρίσουν από κοντά την κρατική βία, την αδικία, την κτηνωδία.

(Μια μέρα έβρισαν τον γείτονά μου, αλλά εγώ δεν του συμπαραστάθηκα. Δικό του ήταν άλλωστε το πρόβλημα.
Μια μέρα έδειραν τον γείτονά μου. Τον λυπήθηκα, αλλά δεν τον βοήθησα, γιατί δεν ήθελα μπλεξίματα.
Σήμερα σκότωσαν τον γείτονά μου, και μόλις τώρα κατάλαβα πως ήλθε η σειρά μου, και είμαι μόνος...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: